• 02-10-2008, 16:43:48
    #10
    ben geçen yıl oynardım iddaa.real madrid,man utd ikili kaç kez mahvetti beni hatırlamıyorum bile.bi hafta madrid yatırıyorsa digerinde man utd yatırıyordu
  • 02-10-2008, 16:46:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun ben kesin duvara 1 tane kafa atardım
  • 02-10-2008, 16:54:47
    #12
    geçmiş olsun
  • 02-10-2008, 16:56:33
    #13
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off ben camdan atlardım büyük ihtimal
    İyi yaşıyon sen

    aynen ,
  • 02-10-2008, 17:05:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Umudunu kaybetti bir gün tutar devam et ara vermeden sen bu işi biliyorsun görünen
    Bol şans
  • 02-10-2008, 17:44:54
    #15
    geçmiş olsun böyle kuponlarda sistem 2-3 yapman senin için yarar lı olur ödeyeceğin ücret 4 lira idi

    BİR DAHAKİNE ARTIK..

    DEVAM..
  • 02-10-2008, 23:28:50
    #16
    Geçmiş Olsun. Sonuçları Tahmin Etmekde Güzel. İlk Yarı Maç Sonucu Gibi
  • 02-10-2008, 23:48:19
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlız şu barca maçıyla birlikte tutsaydı yuh senin şansına derdim adamlar 80 - 90 attılar 1-0 dan 2-1
  • 03-10-2008, 00:50:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    herşeyde vardır bi hayır