17 milyarı tek macla kaybettim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
17 milyarı tek macla kaybettim
19
●
620
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
17 milyarı tek macla kaybettim
1
2
3
02-10-2008, 16:43:48
#10
fatihbaz
ben geçen yıl oynardım iddaa.real madrid,man utd ikili kaç kez mahvetti beni hatırlamıyorum bile.bi hafta madrid yatırıyorsa digerinde man utd yatırıyordu
02-10-2008, 16:46:21
#11
kral18
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsun ben kesin duvara 1 tane kafa atardım
02-10-2008, 16:54:47
#12
Seza
geçmiş olsun
02-10-2008, 16:56:33
#13
MBD
MeSsO_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Off ben camdan atlardım büyük ihtimal
İyi yaşıyon sen
aynen ,
02-10-2008, 17:05:28
#14
Z.YÜKSEL
Üyeliği durduruldu
Umudunu kaybetti bir gün tutar devam et ara vermeden sen bu işi biliyorsun görünen
Bol şans
02-10-2008, 17:44:54
#15
SyhByz
geçmiş olsun böyle kuponlarda sistem 2-3 yapman senin için yarar lı olur ödeyeceğin ücret 4 lira idi
BİR DAHAKİNE ARTIK..
DEVAM..
02-10-2008, 23:28:50
#16
RuLLeTs
Geçmiş Olsun. Sonuçları Tahmin Etmekde Güzel. İlk Yarı Maç Sonucu Gibi
02-10-2008, 23:48:19
#17
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yanlız şu barca maçıyla birlikte tutsaydı yuh senin şansına derdim adamlar 80 - 90 attılar 1-0 dan 2-1
03-10-2008, 00:50:49
#18
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
herşeyde vardır bi hayır
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler