Konu
17 milyarı tek macla kaybettim
02-10-2008, 16:43:48
#10
fatihbaz
ben geçen yıl oynardım iddaa.real madrid,man utd ikili kaç kez mahvetti beni hatırlamıyorum bile.bi hafta madrid yatırıyorsa digerinde man utd yatırıyordu