Konu
17 milyarı tek macla kaybettim
02-10-2008, 16:22:15
#2
cuhadar
Geçmiş olsun Bende eskiden çok ters kuponlar yapardim. Hep tek maçla yatardi. Sistem 4, 5, 6 li falan oynamak en iyisi. Onu deneyin bence