• 12-06-2020, 16:38:22
    #19
    Hocam MaxiGeyik diye her aklınıza geleni açmayın, komik de değil zaten. 50 kere sorulan soruyu komiklik olsun diye 51. kez açıp Maxigeyik kategoriye bakın diyorsunuz, şaka yapmaya çalışsanız da hiç komik değil. Kirletmeyin şu forumu artık bu tarz boş konularla.
  • 12-06-2020, 16:40:05
    #20
    tekyolfener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam MaxiGeyik diye her aklınıza geleni açmayın, komik de değil zaten. 50 kere sorulan soruyu komiklik olsun diye 51. kez açıp Maxigeyik kategoriye bakın diyorsunuz, şaka yapmaya çalışsanız da hiç komik değil. Kirletmeyin şu forumu artık bu tarz boş konularla.
    Tamam.
  • 12-06-2020, 16:41:01
    #21
    Üyeliği durduruldu
    01110010011001010110111101101110
    Binary kodlaması attım kodlamayı çevirerek oku : D
  • 12-06-2020, 16:42:13
    #22
    zıbab ıvjjjjj
  • 12-06-2020, 16:44:08
    #23
    🔎 WhoisTR.net
    Bu konuda daha önce de öneride bulunmuştum, konu başlığına süzgeç uygulaması yazılabilirse çok iyi olur.

    ÖNERİ KONUSU: https://www.r10.net/sorum-var/228056...ermesi-hk.html (Yorumlarınıza açıktır.)

    "r10 ar10 er10 re10 nasıl okunur okunuyor okuyorsunuz" gibi filtre ile 'bu konu daha önce açıldı' şekilde uyarı verdirilebilir ise bence gayet güzel olur.
    Geliştirilebilir tabi ama, böyle bir süzgeç genel anlamda gerekli diye düşünüyorum.
  • 12-06-2020, 16:45:35
    #24
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda daha önce de öneride bulunmuştum, konu başlığına süzgeç uygulaması yazılabilirse çok iyi olur.

    ÖNERİ KONUSU: https://www.r10.net/sorum-var/228056...ermesi-hk.html (Yorumlarınıza açıktır.)

    "r10 ar10 er10 re10 nasıl okunur okunuyor okuyorsunuz" gibi filtre ile 'bu konu daha önce açıldı' şekilde uyarı verdirilebilir ise bence gayet güzel olur.
    Geliştirilebilir tabi ama, böyle bir süzgeç genel anlamda gerekli diye düşünüyorum.
    Hem konuya hem posta gelmeli. Ne dediğimi anlamayan arkadaşlarımız sazan gibi atlıyor
  • 12-06-2020, 16:49:08
    #25
    🔎 WhoisTR.net
    HeavenBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem konuya hem posta gelmeli. Ne dediğimi anlamayan arkadaşlarımız sazan gibi atlıyor
    Öncelikle eğer sazan kelimesini bana karşı kullandıysanız, konuşmalarınıza dikkat etmenizi rica ediyorum. Kimsenin bir yere atladığı yok, bariz her şeyin farkındayız. Rahatsız oluyoruz bu tip konulardan ve çözüm üretme uğraşındayız farkındaysanız?
    Kategorinin ne olduğunun bir önemi yok, yaptığınız da bence komik değil. Gereksiz kirlilik, başka da hiçbir faydası yok.
    Kimsenin kategoriye baktıktan sonra kahkahalar ile güldüğünü düşünmüyorum.
  • 12-06-2020, 16:49:09
    #26
    Ben mahmut diyorum
  • 12-06-2020, 16:51:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Rearon hepsi çok iyi hepsi çok güzel taammi