Hem konuya hem posta gelmeli. Ne dediğimi anlamayan arkadaşlarımız sazan gibi atlıyor
Öncelikle eğer
sazan kelimesini bana karşı kullandıysanız, konuşmalarınıza dikkat etmenizi rica ediyorum. Kimsenin bir yere atladığı yok, bariz her şeyin farkındayız. Rahatsız oluyoruz bu tip konulardan ve çözüm üretme uğraşındayız farkındaysanız?
Kategorinin ne olduğunun bir önemi yok, yaptığınız da bence komik değil. Gereksiz kirlilik, başka da hiçbir faydası yok.
Kimsenin
kategoriye baktıktan sonra kahkahalar ile güldüğünü düşünmüyorum.