Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda daha önce de öneride bulunmuştum, konu başlığına süzgeç uygulaması yazılabilirse çok iyi olur.

ÖNERİ KONUSU: https://www.r10.net/sorum-var/228056...ermesi-hk.html (Yorumlarınıza açıktır.)

"r10 ar10 er10 re10 nasıl okunur okunuyor okuyorsunuz" gibi filtre ile 'bu konu daha önce açıldı' şekilde uyarı verdirilebilir ise bence gayet güzel olur.
Geliştirilebilir tabi ama, böyle bir süzgeç genel anlamda gerekli diye düşünüyorum.
Hem konuya hem posta gelmeli. Ne dediğimi anlamayan arkadaşlarımız sazan gibi atlıyor