Ben de kick bocks öğrencisiyim, yolda önüme çıkan iki üç kişiyi döveyim, sonra "high kick denemem gerekiyordu" derim. Güzel taktik, sevdim.
Bu kadar kin beslemenize gerek yok hocam. Ödev için gayet mantıklı bir hareket ayrıca lisansınız varsa yoldaki insanlarla kavga etmeniz yasak ve ceza alırsınız. Bu da benim nakavt etme tarzım.