• 29-04-2020, 05:33:13
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sizin yüzünüzden adamın tüm hayat hikayesini okudum kendisiyle tanışmak istiyorum 200 TL ateşlerim seyit ara bul beni numaramı bulursan harbi 200 kağıt dolandırılmak istiyorum seyit beni bulsun
  • 29-04-2020, 05:53:44
    #11
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz diye bir durum var. Bu adam resmen d.olandırıcılığı ile ün yaptı. Acilen şikayet konusu hariç ismiyle şaka amaçlı olsa bile konu açılması yasaklanmalı yönetim tarafından. Coşkun abi de benzer mesajı atmıştı kaç kişi okudu bilmiyorum fakat sürekli adamın adına açılan konuların onun egosunu tatmin etmesiyle alakalı prim yaptığıyla alakalı ki sonuna kadar katılıyorum. @Coskun
  • 29-04-2020, 05:55:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Napsın çocuk, artık işler kesat korona vurmuş desene.
  • 30-04-2020, 17:38:51
    #13
    Nil
    Üyeliği durduruldu
    Sormak istediğim bir şey var konu hakkında;
    Bu kişiye hiçbir ceza verilmedi mi? Hiç şikayetçi olan, kanıtlayabilen işi yargı boyutuna taşıyan olmadı mı?Adam hakkında 50 tane konu okudum ama kimse "Ben şikayetçi oldum" gibi bir şey yazmamış. Adam belki hâlâ aramızda.
  • 30-04-2020, 17:45:29
    #14
    chavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seyyİT büyük yazılması...
    Hoşuna gidiyor demek ki
  • 30-04-2020, 20:12:17
    #15
    Ne guldum hahaha
  • 01-05-2020, 08:22:56
    #16
    Nil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sormak istediğim bir şey var konu hakkında;
    Bu kişiye hiçbir ceza verilmedi mi? Hiç şikayetçi olan, kanıtlayabilen işi yargı boyutuna taşıyan olmadı mı?Adam hakkında 50 tane konu okudum ama kimse "Ben şikayetçi oldum" gibi bir şey yazmamış. Adam belki hâlâ aramızda.
    Coskun bey bi konu açmıştı şikayetcilerden kanıtları isteyip r10 adına milleti carpan kişi ile beraber avukata verceğini söylemişti okudugumu yanlış hatırlamıyorsam