Sormak istediğim bir şey var konu hakkında;
Bu kişiye hiçbir ceza verilmedi mi? Hiç şikayetçi olan, kanıtlayabilen işi yargı boyutuna taşıyan olmadı mı?Adam hakkında 50 tane konu okudum ama kimse "Ben şikayetçi oldum" gibi bir şey yazmamış. Adam belki hâlâ aramızda.