Reklamın iyisi kötüsü olmaz diye bir durum var. Bu adam resmen d.olandırıcılığı ile ün yaptı. Acilen şikayet konusu hariç ismiyle şaka amaçlı olsa bile konu açılması yasaklanmalı yönetim tarafından. Coşkun abi de benzer mesajı atmıştı kaç kişi okudu bilmiyorum fakat sürekli adamın adına açılan konuların onun egosunu tatmin etmesiyle alakalı prim yaptığıyla alakalı ki sonuna kadar katılıyorum. @Coskun