Sormak istediğim bir şey var konu hakkında;
Bu kişiye hiçbir ceza verilmedi mi? Hiç şikayetçi olan, kanıtlayabilen işi yargı boyutuna taşıyan olmadı mı?Adam hakkında 50 tane konu okudum ama kimse "Ben şikayetçi oldum" gibi bir şey yazmamış. Adam belki hâlâ aramızda.
Coskun bey bi konu açmıştı şikayetcilerden kanıtları isteyip r10 adına milleti carpan kişi ile beraber avukata verceğini söylemişti okudugumu yanlış hatırlamıyorsam