Kaç Senedir Bu Alemdesiniz ?
58
●1.191
- 09-09-2008, 03:51:35Üyeliği durduruldubenim ilk bilgisayarım 133 mmx ti 28.800 modemi vardı, microsoftun Comic Chatı vardı onunla başlamıştım o zamanlar.. internet paketine para verıyorduk sadece Superonline'a 96 felan olması lazım ondan sonra MSN'in chat serverlerına mirc ile bağlanmaya başlamıştım icq'ya sardım bir ara o modaydı çünkü, Doom,Heretic,Quake o zamanların en baba oyunlarıydı.
- 10-09-2008, 03:12:28Üyeliği durdurulduYıllarla tecrübe sağlanmaz.
emek+kazıklar=tecrübe - 10-09-2008, 03:30:20Üyeliği durduruldubbsler vardı
14k modemle yoneticinin modeminin meşguliyetinin geçmesini beklerdik.hey yavrum heyy
- 11-09-2008, 00:33:30Üyeliği durduruldu2003 yılında site işlerine falan girdik. Zamanla sürekli kendini geliştiremiyorsun az buçuk bi şeyler yapıyoruz ama bi noktada takılıp kalıyorsun zamanla orantılı değil yani. 10 yıldır uğraşıyorum en fazla ben bilirim demek zor. ben html ve css falan iyi bilirim ama 2 3 yıl öncede biliyordum zaten üstüne düşmessen ilerleme olmaz .Maksat hobi para kazanamadık zaten zamanla başlangıçtaki heyecan azalıyor.1 2 kelime bişey yazıp ilk html sayfayı oluşturduğumda ne çok sevinmiştim . 5 10 kişi sitene girse seviniyorsun sonra değişiyo işler
14k modemle yoneticinin modeminin meşguliyetinin geçmesini beklerdik.hey yavrum heyy