• 05-09-2008, 16:36:59
    #37
    geçen pazartesi öğleden sonra başladım. 4.5 gün oldu.
  • 05-09-2008, 17:22:22
    #38
    2001
  • 05-09-2008, 17:38:12
    #39
    93' te Tr' ye ilk internet geldi, benimde elimi sürmem sanırım 95 yılıdır.
  • 05-09-2008, 22:47:41
    #40
    Üyeliği durduruldu
    96 veya 97de ilk bilgisayarım oldu halen duruyor hatıra

    98 int. oldu bir arkadaştan duymuştum 163ü paket almadan önce 163den giriyordum tel. faturası gelince tekrarlamadım bayağı bir gelmişti zamanında sanırım 99un 7 veya 8. aylarında idi işnet ti galiba öyle hatırlıyorum 6aylık hediye vermişlerdi bankadan sonrası malum adsl felan derken bi bakmışız vdsl çıkmış
  • 06-09-2008, 00:33:39
    #41
    2003 senesi soğuk bir yaz günüydü salı günü cumanamazından çıktık internet gave var bizim mahallede orda ilk sitemynet ile başladım halada saklarım sitemynet i nostarjimolsun diye.
  • 07-09-2008, 23:35:17
    #42
    2000 li yıllarda windows 98im geldi masalı 2 milyara almıştık
    tabi bilgisayar derseniz 99 da falan başladım
  • 07-09-2008, 23:47:10
    #43
    Üyeliği durduruldu
    2002-2003 arası o zamanlar çok büyük bir olay olmuştu ilk başlangıcı mynet'ten değilde html tasarımlı bir yerden yapmak ..
  • 07-09-2008, 23:51:24
    #44
    10 sene oldu sanırım eksik var fazla yok
  • 08-09-2008, 23:31:06
    #45
    1999 dan beri netteyim. hiç unutmayacağım bir site varsa o da hackerpower/s dır.