• 04-09-2008, 17:10:38
    #28
    2002 Ocakta ilk mail adresimi açmışım.
  • 04-09-2008, 17:34:15
    #29
    1 senedir netteyim.Keşke 4-5 sene önce bilgisayarım ve netim olsaymış : )
  • 04-09-2008, 17:37:55
    #30
    Üyeliği durduruldu
    6 senedir bilg. var 5 snedir net 4 snedir site işlerindeyim
  • 04-09-2008, 17:44:37
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senedir netteyim.Keşke 4-5 sene önce bilgisayarım ve netim olsaymış : )
    1 senede kodlama öğrenmişin vs vs
    helal olsun
  • 04-09-2008, 19:06:28
    #32
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senede kodlama öğrenmişin vs vs
    helal olsun
    Koca 1 sene, 12 ay var Hem daha çeyreğinin yüzde birindeyim
  • 04-09-2008, 19:19:04
    #33
    98
  • 04-09-2008, 19:26:34
    #34
    2005
  • 05-09-2008, 01:00:28
    #35
    1 senem bile olmadı anlıyor musun
  • 05-09-2008, 16:30:39
    #36
    2-3 bilemedin 4
    <KONUDIŞI>
    ilk başladığımda benimde 56K Modemim varDI diğer 54 ler gibi bağlanırdı tabi telefon falan olmyuor
    HATIRLIYORUM da 30 mb lik şeyi 10-15 saatte indrdiğim oluyordu.Baabama adsl al diye baskı kurdum ve aldırdım
    </KONUDIŞI>