96 veya 97de ilk bilgisayarım oldu halen duruyor hatıra
98 int. oldu bir arkadaştan duymuştum 163ü

paket almadan önce 163den giriyordum tel. faturası gelince tekrarlamadım bayağı bir gelmişti zamanında

sanırım 99un 7 veya 8. aylarında idi işnet ti galiba öyle hatırlıyorum 6aylık hediye vermişlerdi bankadan sonrası malum adsl felan derken bi bakmışız

vdsl çıkmış