96 veya 97de ilk bilgisayarım oldu halen duruyor hatıra

98 int. oldu bir arkadaştan duymuştum 163ü paket almadan önce 163den giriyordum tel. faturası gelince tekrarlamadım bayağı bir gelmişti zamanında sanırım 99un 7 veya 8. aylarında idi işnet ti galiba öyle hatırlıyorum 6aylık hediye vermişlerdi bankadan sonrası malum adsl felan derken bi bakmışız vdsl çıkmış