benim ilk bilgisayarım 133 mmx ti 28.800 modemi vardı, microsoftun Comic Chatı vardı onunla başlamıştım o zamanlar.. internet paketine para verıyorduk sadece Superonline'a 96 felan olması lazım ondan sonra MSN'in chat serverlerına mirc ile bağlanmaya başlamıştım icq'ya sardım bir ara o modaydı çünkü, Doom,Heretic,Quake o zamanların en baba oyunlarıydı.