2003 yılında site işlerine falan girdik. Zamanla sürekli kendini geliştiremiyorsun az buçuk bi şeyler yapıyoruz ama bi noktada takılıp kalıyorsun zamanla orantılı değil yani. 10 yıldır uğraşıyorum en fazla ben bilirim demek zor. ben html ve css falan iyi bilirim ama 2 3 yıl öncede biliyordum zaten üstüne düşmessen ilerleme olmaz .Maksat hobi para kazanamadık zaten zamanla başlangıçtaki heyecan azalıyor.1 2 kelime bişey yazıp ilk html sayfayı oluşturduğumda ne çok sevinmiştim . 5 10 kişi sitene girse seviniyorsun sonra değişiyo işler