• 09-09-2008, 03:51:35
    #46
    Üyeliği durduruldu
    benim ilk bilgisayarım 133 mmx ti 28.800 modemi vardı, microsoftun Comic Chatı vardı onunla başlamıştım o zamanlar.. internet paketine para verıyorduk sadece Superonline'a 96 felan olması lazım ondan sonra MSN'in chat serverlerına mirc ile bağlanmaya başlamıştım icq'ya sardım bir ara o modaydı çünkü, Doom,Heretic,Quake o zamanların en baba oyunlarıydı.
  • 09-09-2008, 04:30:29
    #47
    Üyeliği durduruldu
    7 Sene
  • 09-09-2008, 22:56:37
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Oyun Oynamak İçin Pc Açma Tusuna Basmamla Buralara Gelmem 6 Yıl Felan.
  • 10-09-2008, 03:12:28
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Yıllarla tecrübe sağlanmaz.

    emek+kazıklar=tecrübe
  • 10-09-2008, 03:30:20
    #50
    Üyeliği durduruldu
    bbsler vardı 14k modemle yoneticinin modeminin meşguliyetinin geçmesini beklerdik.hey yavrum heyy
  • 10-09-2008, 03:36:17
    #51
    harmanyeri vardı : ) cok guzel tasarımlar yaparlardı
    acemi masterlara sayac hizmeti veren yerler vardı zznet var dı
    10 sene olmus
  • 10-09-2008, 22:49:06
    #52
    5-6 Yıldır
  • 11-09-2008, 00:33:30
    #53
    Üyeliği durduruldu
    2003 yılında site işlerine falan girdik. Zamanla sürekli kendini geliştiremiyorsun az buçuk bi şeyler yapıyoruz ama bi noktada takılıp kalıyorsun zamanla orantılı değil yani. 10 yıldır uğraşıyorum en fazla ben bilirim demek zor. ben html ve css falan iyi bilirim ama 2 3 yıl öncede biliyordum zaten üstüne düşmessen ilerleme olmaz .Maksat hobi para kazanamadık zaten zamanla başlangıçtaki heyecan azalıyor.1 2 kelime bişey yazıp ilk html sayfayı oluşturduğumda ne çok sevinmiştim . 5 10 kişi sitene girse seviniyorsun sonra değişiyo işler
  • 11-09-2008, 02:28:41
    #54
    Adsl Türkiyede çıktı çıkalı