• 11-01-2020, 19:38:15
    #1
    Hamd olsun. Çok şükür kazanıyorum.

    Ama yorucu be hocam.
    Üretim bandını kontrol et.
    Eleman geldi mi
    Eleman ihtiyacı
    Makina parçası
    Makina arızası
    Yok usta gelmedi
    Yok eleman hasta oldu
    Müşteri haftaya salladı

    Nasıl olacak böyle
    77 kiloydum 71 kilo oldum 2 ayda

    Eve giriÅŸ saatim belli deÄŸil.
    Mesela yakın zaman da eve kayın babam misafir geldi o gün de makina arıza yaptı gece 2.5 da eve girdim Allah şahidim.

    İlerde işler düzene girsin forumdan yazılımcı adam tutup sadece İnternet satışı yapacam başka da bişi yapmayacam

    Bende biraz Rusça ve İngilizce var yani gitsem aç kalmam yol yordam bilirim. Sağlam ecnebi ülkelerden müşteriler olsa iyi mal çekseler bu kadar şikayet etmeyecem. Yine de çok şükür başkasının yanında tezgahtarlık yaparken daha az yoruluyordum, kendimiz kaşındık.

    Allah herkesin gönlüne göre versin
    Hayırlı huzurlu günler dilerim
  • 11-01-2020, 19:41:01
    #2
    Yazının yarısını yazmayı mı unuttunuz hocam ?
  • 11-01-2020, 19:42:56
    #3
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazının yarısını yazmayı mı unuttunuz hocam ?
    Yok hocam uzamasın millet sıkılmasın diye kısa kısa yazdım akıllı adamlar buradakiler 😊
  • 11-01-2020, 19:44:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Üstadım.
    Ben iş yerinden ayrılıp kendi iş yerimi açtığımda siparişler yetişsin diye 2 gün hiç uyumadan sürekli sipariş hazırladığımı biliyorum.
    Şuan sabah 06:00'da işe gidip sabah kahvaltısını öğlen 12:00'da yapıp akşam yemeğini ise hatırlarsak oda akşam eve gelince 21:00'da yapıyorum.
    Ve elemanım yok eşim ile ben çeviriyorum ve hep dediğim ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN BUGÜNDE TERLEDİK TERİMİZİN KARŞILIĞINI ALDIK.

    Kusura bakmayın yazınız emektar yazısı değil emektar insan isyan etmez.
  • 11-01-2020, 19:44:59
    #5
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam uzamasın millet sıkılmasın diye kısa kısa yazdım akıllı adamlar buradakiler 😊
    kısa kısa yazmışsınız ama anlatım bozukluğu yüzünden 4 defa tekrar okuyarak zaman kaybettim )
  • 11-01-2020, 19:47:17
    #6
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa kısa yazmışsınız ama anlatım bozukluğu yüzünden 4 defa tekrar okuyarak zaman kaybettim )
    Ben hala anlayamadığım için gidiyorum... kendinize iyi bakın.
  • 11-01-2020, 19:48:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hicbirsey bende anlamadim malesef
  • 11-01-2020, 19:49:15
    #8
    Sanırım ben de anlama kıtlığı var.. Neyse böyle konular kendimi test etmem için iyi oluyor
  • 11-01-2020, 19:49:15
    #9
    Giden gider dostlar, kalan saÄŸlar bizimdir.