Üstadım.
Ben iş yerinden ayrılıp kendi iş yerimi açtığımda siparişler yetişsin diye 2 gün hiç uyumadan sürekli sipariş hazırladığımı biliyorum.
Şuan sabah 06:00'da işe gidip sabah kahvaltısını öğlen 12:00'da yapıp akşam yemeğini ise hatırlarsak oda akşam eve gelince 21:00'da yapıyorum.
Ve elemanım yok eşim ile ben çeviriyorum ve hep dediğim ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN BUGÜNDE TERLEDİK TERİMİZİN KARŞILIĞINI ALDIK.

Kusura bakmayın yazınız emektar yazısı değil emektar insan isyan etmez.