• 11-01-2020, 19:50:01
    #10
    SEO & PR 5421044962
    Eksik mi yazdınız ?
  • 11-01-2020, 20:00:29
    #11
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım.
    Ben iş yerinden ayrılıp kendi iş yerimi açtığımda siparişler yetişsin diye 2 gün hiç uyumadan sürekli sipariş hazırladığımı biliyorum.
    Şuan sabah 06:00'da işe gidip sabah kahvaltısını öğlen 12:00'da yapıp akşam yemeğini ise hatırlarsak oda akşam eve gelince 21:00'da yapıyorum.
    Ve elemanım yok eşim ile ben çeviriyorum ve hep dediğim ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN BUGÜNDE TERLEDİK TERİMİZİN KARŞILIĞINI ALDIK.

    Kusura bakmayın yazınız emektar yazısı değil emektar insan isyan etmez.
    Hocam valla kısa yazdım yanlış da yazdım . Akşama kadar aç olduğumuzu unutup eve varınca anladığım gün çok. Araçtayken daha konu açmak yok



    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa kısa yazmışsınız ama anlatım bozukluğu yüzünden 4 defa tekrar okuyarak zaman kaybettim )
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hala anlayamadığım için gidiyorum... kendinize iyi bakın.
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hicbirsey bende anlamadim malesef
    paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım ben de anlama kıtlığı var.. Neyse böyle konular kendimi test etmem için iyi oluyor
    Kısa yazdım kusura bakmayın araçta idim o zaman. Acele etmeye gelmiyor bu konu açma meselesi, Kusura bakmayın dostlar
  • 11-01-2020, 20:09:37
    #12
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla kısa yazdım yanlış da yazdım . Akşama kadar aç olduğumuzu unutup eve varınca anladığım gün çok. Araçtayken daha konu açmak yok











    Kısa yazdım kusura bakmayın araçta idim o zaman. Acele etmeye gelmiyor bu konu açma meselesi, Kusura bakmayın dostlar
    estağfurullah hocam ne kusuru