Hocam valla kısa yazdım yanlış da yazdım . Akşama kadar aç olduğumuzu unutup eve varınca anladığım gün çok. Araçtayken daha konu açmak yok

Kısa yazdım kusura bakmayın araçta idim o zaman. Acele etmeye gelmiyor bu konu açma meselesi, Kusura bakmayın dostlar
estağfurullah hocam ne kusuru