Üstadım.
Ben iş yerinden ayrılıp kendi iş yerimi açtığımda siparişler yetişsin diye 2 gün hiç uyumadan sürekli sipariş hazırladığımı biliyorum.
Şuan sabah 06:00'da işe gidip sabah kahvaltısını öğlen 12:00'da yapıp akşam yemeğini ise hatırlarsak oda akşam eve gelince 21:00'da yapıyorum.
Ve elemanım yok eşim ile ben çeviriyorum ve hep dediğim ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN BUGÜNDE TERLEDİK TERİMİZİN KARŞILIĞINI ALDIK.
Kusura bakmayın yazınız emektar yazısı değil emektar insan isyan etmez.
Hocam valla kısa yazdım yanlış da yazdım . Akşama kadar aç olduğumuzu unutup eve varınca anladığım gün çok. Araçtayken daha konu açmak yok


kısa kısa yazmışsınız ama anlatım bozukluğu yüzünden 4 defa tekrar okuyarak zaman kaybettim

)
Ben hala anlayamadığım için gidiyorum... kendinize iyi bakın.
Hicbirsey bende anlamadim malesef
Sanırım ben de anlama kıtlığı var.. Neyse böyle konular kendimi test etmem için iyi oluyor
Kısa yazdım kusura bakmayın araçta idim o zaman. Acele etmeye gelmiyor bu konu açma meselesi, Kusura bakmayın dostlar