Hamd olsun. Çok şükür kazanıyorum.

Ama yorucu be hocam.
Üretim bandını kontrol et.
Eleman geldi mi
Eleman ihtiyacı
Makina parçası
Makina arızası
Yok usta gelmedi
Yok eleman hasta oldu
Müşteri haftaya salladı

Nasıl olacak böyle
77 kiloydum 71 kilo oldum 2 ayda

Eve giriş saatim belli değil.
Mesela yakın zaman da eve kayın babam misafir geldi o gün de makina arıza yaptı gece 2.5 da eve girdim Allah şahidim.

İlerde işler düzene girsin forumdan yazılımcı adam tutup sadece İnternet satışı yapacam başka da bişi yapmayacam

Bende biraz Rusça ve İngilizce var yani gitsem aç kalmam yol yordam bilirim. Sağlam ecnebi ülkelerden müşteriler olsa iyi mal çekseler bu kadar şikayet etmeyecem. Yine de çok şükür başkasının yanında tezgahtarlık yaparken daha az yoruluyordum, kendimiz kaşındık.

Allah herkesin gönlüne göre versin
Hayırlı huzurlu günler dilerim