• 22-08-2008, 15:09:20
    #1
    Akışına bıraksam olmuyo
    Unutmaya çalışsam olmuyo
    Zaman durdu hayat devam etmiyo
    Söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil
    Yardıma ihtiyacım var, hiçbirşey derdime deva deil
    Ne hüznün hakim olduğu gecelerde
    Nede tüm hüzne inat gecenin karanlığına bir ışık veren güneşin doğduğu sabahlarda
    Yoksun bulamadım seni ulaşamadım sana..

    .
    Hani Ağlamak Rahatlatır ya insanı
    Rahatlamak umuduyla sağnak oldu gözyaşlarım
    Hayalperestlik başa bela sensiz hayal kuramıyorum
    Seni Arkadaş Olarak Göremiyorum
    Sana sırılsıklam aşığım kendimi tutamıyorum

    .
    Bir yıldız kaysa
    Bir kuyu çıksa karşıma
    Yada iki adaşın arasında olsamda dilesem dileğimi
    Dileklerim umut olsa
    Umutlarım kanatlansa uçsa gökyüzünde hayat bulsa
    Gerçekleşse bir mucizeyle inse yeryüzüne
    Dünyanın en mutlu adamı olsam
    Kanatlanıp uçsam bende gökyüzüne ..


    Ben Yazdım Arkadaşlar Yorumlarınız Bekliyorum
  • 22-08-2008, 16:15:13
    #2
    orayada ben yazmıştım

    sağoll
  • 22-08-2008, 16:52:34
    #3
    Güzel Olmuş.Duygularımız BirBirine Yakınmış
  • 22-08-2008, 17:02:41
    #4
    “Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil” - Fuzuli
  • 23-08-2008, 17:09:36
    #5
    duygulandım benimde duygularım çok yakın

    “Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil” - Fuzuli
    esinti yapmış biraz
  • 23-08-2008, 19:06:29
    #6
    güzel olmuş
  • 24-08-2008, 00:08:04
    #7
    Türkçe hatalı hiç olmazsa olmuyor filan yaz
  • 25-08-2008, 20:13:45
    #8
    edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe hatalı hiç olmazsa olmuyor filan yaz
    ama bence o zaman edebiyat yapılmış oluyor oda duyguyo bozuyor yani bence kalsın böyle
  • 31-08-2008, 16:50:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzelmiş şiir yazasım geldi.