Akışına bıraksam olmuyo
Unutmaya çalışsam olmuyo
Zaman durdu hayat devam etmiyo
Söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil
Yardıma ihtiyacım var, hiçbirşey derdime deva deil
Ne hüznün hakim olduğu gecelerde
Nede tüm hüzne inat gecenin karanlığına bir ışık veren güneşin doğduğu sabahlarda
Yoksun bulamadım seni ulaşamadım sana..
.
Hani Ağlamak Rahatlatır ya insanı
Rahatlamak umuduyla sağnak oldu gözyaşlarım
Hayalperestlik başa bela sensiz hayal kuramıyorum
Seni Arkadaş Olarak Göremiyorum
Sana sırılsıklam aşığım kendimi tutamıyorum
.
Bir yıldız kaysa
Bir kuyu çıksa karşıma
Yada iki adaşın arasında olsamda dilesem dileğimi
Dileklerim umut olsa
Umutlarım kanatlansa uçsa gökyüzünde hayat bulsa
Gerçekleşse bir mucizeyle inse yeryüzüne
Dünyanın en mutlu adamı olsam
Kanatlanıp uçsam bende gökyüzüne ..
Ben Yazdım Arkadaşlar Yorumlarınız Bekliyorum
