edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe hatalı hiç olmazsa olmuyor filan yaz
ama bence o zaman edebiyat yapılmış oluyor oda duyguyo bozuyor yani bence kalsın böyle