Acemice Ama DuyguDolu - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Acemice Ama DuyguDolu
12
●
436
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Acemice Ama DuyguDolu
1
2
31-08-2008, 18:22:49
#10
bombahosting
Üyeliği durduruldu
taskafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
duygulandım benimde duygularım çok yakın
“Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı deÄŸil” - Fuzuli
esinti yapmış biraz
biraz mı
olsun teşekkürler bu şiiri sıradakı uyemıze armagan ediyorum
07-09-2008, 09:09:14
#11
tahagg
Solano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzelmiş şiir yazasım geldi.
yaz abi seninkinide okuyalım
...
döne döne banamı döndü ya
armaÄŸan olan
09-09-2008, 23:55:38
#12
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tahagg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yaz abi seninkinide okuyalım
...
döne döne banamı döndü ya
armaÄŸan olan
yazdım yazdım ama dandik oldu
11-09-2008, 03:09:57
#13
GirindirNet
Süper Olmuş Emeğine Sağlık
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler