taskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
duygulandım benimde duygularım çok yakın
“Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil” - Fuzuli
esinti yapmış biraz
biraz mı olsun teşekkürler bu şiiri sıradakı uyemıze armagan ediyorum