Heyecandan bu saatte uyandım :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Heyecandan bu saatte uyandım :(
18
●
730
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Heyecandan bu saatte uyandım :(
1
2
3
21-09-2019, 05:25:18
#10
Ucube
Harman1995 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ehliyet yükseltme ne kadara patlıyor acaba ya
bende biraz sonra yatıcağım bu arada
EKTANET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende b ehliyeti alıcam a2 ehliyetim ile idare ediyodumda diğer aracım işin şartmış 😂 ne kadar patladı hocam
Ben B'den C1'e yükseltiyorum 1600₺ kurs ücreti + masraflar (harç ücreti vs.) Toplam 2.000 kusur ₺'ye denk geliyor
21-09-2019, 05:40:07
#11
bozkaplan
Seni bu kadar heyecanlandiran nedir ki ? Ayda 10 bin tl is mi buldun yoksa ?
21-09-2019, 06:40:56
#12
ipekBilisim
Hocam C1 yapacağınıza tamamen C neden yapmadınız? Bütün kamyonları sürebilirdiniz.
21-09-2019, 06:43:46
#13
Benny
Üyeliği durduruldu
Günaydın ve Başarılar
21-09-2019, 06:45:37
#14
Ucube
ipekBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam C1 yapacağınıza tamamen C neden yapmadınız? Bütün kamyonları sürebilirdiniz.
Yaştan dolayı hocam
Benny adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günaydın ve Başarılar
Teşekkürler
21-09-2019, 06:48:01
#15
chnyrdkl
B sınıfından e sınıfına yükseltmek ne kadar oluyor?
21-09-2019, 07:07:43
#16
Stein
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Keşke heyecanımız olsa da erkenden uyansak. Dertler tasalar işler bitmiyorki uyuyalım...
21-09-2019, 07:35:27
#17
DenqeSiz
Ben her gün sabah 6 kalkıyorum
21-09-2019, 07:48:45
#18
anilkoc
Üyeliği durduruldu
Bolşans hocam bende yarın direksiyon sınavına giricem
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler