• 21-09-2019, 05:25:18
    #10
    Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehliyet yükseltme ne kadara patlıyor acaba ya bende biraz sonra yatıcağım bu arada
    EKTANET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende b ehliyeti alıcam a2 ehliyetim ile idare ediyodumda diğer aracım işin şartmış 😂 ne kadar patladı hocam
    Ben B'den C1'e yükseltiyorum 1600₺ kurs ücreti + masraflar (harç ücreti vs.) Toplam 2.000 kusur ₺'ye denk geliyor
  • 21-09-2019, 05:40:07
    #11
    Seni bu kadar heyecanlandiran nedir ki ? Ayda 10 bin tl is mi buldun yoksa ?
  • 21-09-2019, 06:40:56
    #12
    Hocam C1 yapacağınıza tamamen C neden yapmadınız? Bütün kamyonları sürebilirdiniz.
  • 21-09-2019, 06:43:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Günaydın ve Başarılar
  • 21-09-2019, 06:45:37
    #14
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam C1 yapacağınıza tamamen C neden yapmadınız? Bütün kamyonları sürebilirdiniz.
    Yaştan dolayı hocam



    Benny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın ve Başarılar
    Teşekkürler
  • 21-09-2019, 06:48:01
    #15
    B sınıfından e sınıfına yükseltmek ne kadar oluyor?
  • 21-09-2019, 07:07:43
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keşke heyecanımız olsa da erkenden uyansak. Dertler tasalar işler bitmiyorki uyuyalım...
  • 21-09-2019, 07:35:27
    #17
    Ben her gün sabah 6 kalkıyorum
  • 21-09-2019, 07:48:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bolşans hocam bende yarın direksiyon sınavına giricem