ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam C1 yapacağınıza tamamen C neden yapmadınız? Bütün kamyonları sürebilirdiniz.
Yaştan dolayı hocam



Benny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın ve Başarılar
Teşekkürler