Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ehliyet yükseltme ne kadara patlıyor acaba ya bende biraz sonra yatıcağım bu arada
EKTANET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende b ehliyeti alıcam a2 ehliyetim ile idare ediyodumda diğer aracım işin şartmış 😂 ne kadar patladı hocam
Ben B'den C1'e yükseltiyorum 1600₺ kurs ücreti + masraflar (harç ücreti vs.) Toplam 2.000 kusur ₺'ye denk geliyor