Heyecandan bu saatte uyandım :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Heyecandan bu saatte uyandım :(
18
●
730
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Heyecandan bu saatte uyandım :(
1
2
3
21-09-2019, 05:11:24
#1
Ucube
Bugün ehliyet yükseltme için sınava gireceğim ehliyet alırken bile bu kadar heyecanlanmamıştım
Bu saatte uyandım
21-09-2019, 05:15:03
#2
KLCagency
O halde günaydın.
21-09-2019, 05:16:22
#3
Harman1995
ehliyet yükseltme ne kadara patlıyor acaba ya
bende biraz sonra yatıcağım bu arada
21-09-2019, 05:16:41
#4
chasm
forum iyice vlog'a döndü.
21-09-2019, 05:17:49
#5
Ucube
chasm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forum iyice vlog'a döndü.
https://youtu.be/vtRMDLsDOAQ
21-09-2019, 05:19:22
#6
chasm
Ucube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://youtu.be/vtRMDLsDOAQ
ahahahahaha direk kafamda bu video canlandı .d
21-09-2019, 05:21:12
#7
EKTANET
Üyeliği durduruldu
Bende b ehliyeti alıcam a2 ehliyetim ile idare ediyodumda diğer aracım işin şartmış 😂 ne kadar patladı hocam
21-09-2019, 05:22:13
#8
ssyazilim
keşke uyuyabilsekte uyansak, günaydın.
21-09-2019, 05:24:54
#9
bilgicinitr
Direksiyon basinda uyumayasin
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler