• 21-09-2019, 05:11:24
    #1
    Bugün ehliyet yükseltme için sınava gireceğim ehliyet alırken bile bu kadar heyecanlanmamıştım

    Bu saatte uyandım
  • 21-09-2019, 05:15:03
    #2
    O halde günaydın.
  • 21-09-2019, 05:16:22
    #3
    ehliyet yükseltme ne kadara patlıyor acaba ya bende biraz sonra yatıcağım bu arada
  • 21-09-2019, 05:16:41
    #4
    forum iyice vlog'a döndü.
  • 21-09-2019, 05:17:49
    #5
    chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum iyice vlog'a döndü.

    https://youtu.be/vtRMDLsDOAQ
  • 21-09-2019, 05:19:22
    #6
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahahaha direk kafamda bu video canlandı .d
  • 21-09-2019, 05:21:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bende b ehliyeti alıcam a2 ehliyetim ile idare ediyodumda diğer aracım işin şartmış 😂 ne kadar patladı hocam
  • 21-09-2019, 05:22:13
    #8
    keşke uyuyabilsekte uyansak, günaydın.
  • 21-09-2019, 05:24:54
    #9
    Direksiyon basinda uyumayasin