• 04-07-2019, 11:23:05
    #1
    Arkadaşlar merhaba dün sabah saatlerinden beri msn giremiyorum sıkıntı bendemi genel bir sıkıntımı var ?
  • 04-07-2019, 11:29:57
    #2
    😂😂😂😂 Başka ülkede yaşayamam
  • 04-07-2019, 11:34:20
    #3
    Ne dinliyorum özelliği çalışmıyor
  • 04-07-2019, 11:35:47
    #4
    Az önce is yeri de arkadaşlarla bünün sohbetini yapıyorduk. Maxlabs dan programlar vardı vs.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 04-07-2019, 11:36:53
    #5

    Kişi Listesi yüklenmiyor bende :/
  • 04-07-2019, 11:41:22
    #6
    Ayça22 oturum açtı.
  • 04-07-2019, 11:44:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ağlatacak mısınız beni?
  • 04-07-2019, 12:47:21
    #8
    Titreşim attım geldi mi?
  • 04-07-2019, 13:52:50
    #9
    Sanırım 4 5yıl önce kapattılar uygulamayı diye biliyorum. Az titreşim atmazdım üst komşu ile konuşurdum. Mail adresim kovboyserhan dı. İlk mailimdi. O zamanlar kovboyları çok severdim. Trt 1 de hep izlerdim :/