Arkadaşlar MSN'e giremiyorum sorun bendemi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar MSN'e giremiyorum sorun bendemi ?
8
●
209
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Arkadaşlar MSN'e giremiyorum sorun bendemi ?
04-07-2019, 11:23:05
#1
Asariel
Arkadaşlar merhaba dün sabah saatlerinden beri msn giremiyorum sıkıntı bendemi genel bir sıkıntımı var ?
04-07-2019, 11:29:57
#2
CGLR
😂😂😂😂 Başka ülkede yaşayamam
04-07-2019, 11:34:20
#3
akafo
Ne dinliyorum özelliği çalışmıyor
04-07-2019, 11:35:47
#4
dogantuysuz
Az önce is yeri de arkadaşlarla bünün sohbetini yapıyorduk. Maxlabs dan programlar vardı vs.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
04-07-2019, 11:36:53
#5
Asariel
Kişi Listesi yüklenmiyor bende :/
04-07-2019, 11:41:22
#6
mGunes
Ayça22 oturum açtı.
04-07-2019, 11:44:05
#7
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ağlatacak mısınız beni?
04-07-2019, 12:47:21
#8
anilenis
Titreşim attım geldi mi?
04-07-2019, 13:52:50
#9
mrduck
Sanırım 4 5yıl önce kapattılar uygulamayı diye biliyorum. Az titreşim atmazdım
üst komşu ile konuşurdum. Mail adresim kovboyserhan dı. İlk mailimdi. O zamanlar kovboyları çok severdim. Trt 1 de hep izlerdim :/
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler