Konu
Arkadaşlar MSN'e giremiyorum sorun bendemi ?
04-07-2019, 13:52:50
#9
mrduck
Sanırım 4 5yıl önce kapattılar uygulamayı diye biliyorum. Az titreşim atmazdım
üst komşu ile konuşurdum. Mail adresim kovboyserhan dı. İlk mailimdi. O zamanlar kovboyları çok severdim. Trt 1 de hep izlerdim :/