Sanırım 4 5yıl önce kapattılar uygulamayı diye biliyorum. Az titreşim atmazdım üst komşu ile konuşurdum. Mail adresim kovboyserhan dı. İlk mailimdi. O zamanlar kovboyları çok severdim. Trt 1 de hep izlerdim :/