Konu
Arkadaşlar MSN'e giremiyorum sorun bendemi ?
04-07-2019, 11:35:47
#4
dogantuysuz
Az önce is yeri de arkadaşlarla bünün sohbetini yapıyorduk. Maxlabs dan programlar vardı vs.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi