ya ortaokuldaki numaramı hiç unutmam diyodum ama unuttum sanırım.Hababam sınıfında çalışkan Ahmet'in numarasıydı.Hatta mahmut hoca 3xx seni hiç unutmayacam diyordu.300lü bişeydi ama unuttum ya Lisede 2180'di.
ya ortaokuldaki numaramı hiç unutmam diyodum ama unuttum sanırım.Hababam sınıfında çalışkan Ahmet'in numarasıydı.Hatta mahmut hoca 3xx seni hiç unutmayacam diyordu.300lü bişeydi ama unuttum ya Lisede 2180'di.
yazımı tekrar okursan bir yere aç demedim...
Çok gereksiz bir konu olarak düşünüyorum banane milletin okul numalarından... veya hadi tamam diyelim maxigeyiq'e açılmış ama maxigeyiq ile alakası yok...
neyse
Geyik işte, bir yere varmayacak ama boş muhabbet. Bence sorun yok.