ya ortaokuldaki numaramı hiç unutmam diyodum ama unuttum sanırım.Hababam sınıfında çalışkan Ahmet'in numarasıydı.Hatta mahmut hoca 3xx seni hiç unutmayacam diyordu.300lü bişeydi ama unuttum ya Lisede 2180'di.