Konu
İlkokulda okul numaranız neydi ?
29-07-2008, 02:08:05
#30
ramonerassi
ya ortaokuldaki numaramı hiç unutmam diyodum ama unuttum sanırım.Hababam sınıfında çalışkan Ahmet'in numarasıydı.Hatta mahmut hoca 3xx seni hiç unutmayacam diyordu.300lü bişeydi ama unuttum ya
Lisede 2180'di.