
yazımı tekrar okursan bir yere aç demedim...
Çok gereksiz bir konu olarak düşünüyorum banane milletin okul numalarından... veya hadi tamam diyelim maxigeyiq'e açılmış ama maxigeyiq ile alakası yok...
neyse
Geyik işte, bir yere varmayacak ama boş muhabbet. Bence sorun yok.