ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ortaokuldaki numaramı hiç unutmam diyodum ama unuttum sanırım.Hababam sınıfında çalışkan Ahmet'in numarasıydı.Hatta mahmut hoca 3xx seni hiç unutmayacam diyordu.300lü bişeydi ama unuttum ya Lisede 2180'di.
217 onun numarası şimdi baktım filmden