• 29-07-2008, 01:24:50
    #1
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    İlkokulda okul numaranız neydi hatırlayan var mı ?
    Ben 2.sınıftan sonra hep listenin başındaydım numaram 83'dü
    Bakalım sizlerin kaç
  • 29-07-2008, 01:25:52
    #2
    37 birgün sinirimden ağlamıştım numaram ufak olduğu için şimdi gülüyorum tabi
  • 29-07-2008, 01:26:11
    #3
    57 iydi sanırım
  • 29-07-2008, 01:26:12
    #4
    benimki 256 idi
  • 29-07-2008, 01:26:41
    #5
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    cnk27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki 256 idi
    RAM gibi o ne biçim numara
  • 29-07-2008, 01:27:25
    #6
    23
  • 29-07-2008, 01:28:11
    #7
    763 )))))))))
  • 29-07-2008, 01:28:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    172,316,713
  • 29-07-2008, 01:28:23
    #9
    862