• 25-05-2019, 12:21:00
    #28
    Ben üstad diyorum
    Daha şık oluyor
    )
  • 25-05-2019, 12:38:28
    #29
    Karşımızdakinin adını bilmiyoruz. Bi nicki var elimizde. Bu durumda; bagimsiz bey; dll bey; baymobile bey ; ibrahimdvc bey mi dicez ya bayansa ? Nerden bilecez...
  • 25-05-2019, 13:16:58
    #30
    Kurumsal PLUS
    hocam, reis, başkan, hacı, hacı abi, hacı bayram abi, conivolkır, aklıma ne gelirse yapıştırıyorum beğenmeyen konuşmasın mutlu bile olurum
  • 25-05-2019, 15:48:53
    #31
    Bizim bi' arkadaş eşine çocuk adam diyor.
  • 26-05-2019, 16:43:12
    #32
    "kardeş, kardeşim" bu kelimeleri kullanacağına hocam demesi bence daha güzel. En fitil olduğumdur kendimden küçüklerin bana kardeş yada kardeşim diye hitap etmesi. Ağzımı bozuyorum öyle durumlarda sürekli..
  • 26-05-2019, 16:46:21
    #33
    ben gıcık oluyorum
  • 26-05-2019, 17:00:45
    #34
    Cidden son 2 senedir kafelerde felan garsonlara hocam diye seslendiğimi şuan farkettim
  • 26-05-2019, 18:20:49
    #35
    öyle ağam paşam demedikten sonra hocam dostum arkadaşım kardeşim demesi benim için sorun değil tabi yaşı küçük olan arkadaşların kardeşim demesini istemem aslında nasıl hitap edildiğinde sorun olmaz karşındakinin yaklaşımı önemli adam naif düzgün biriyse kanka abi kardeş demesi birşeyi değiştirmez ortada bir saygısızlık yoksa kötü bir hitapta bulunmadıysa dert değildir
  • 26-05-2019, 22:11:28
    #36
    Bence en güzeli hocam.
    reis, ağa, ortak, birader diyenlerle iş yapmayı pek tercih etmem pmlere geri dönmem.