Karşımızdakinin adını bilmiyoruz. Bi nicki var elimizde. Bu durumda; bagimsiz bey; dll bey; baymobile bey ; ibrahimdvc bey mi dicez ya bayansa ? Nerden bilecez...
"kardeş, kardeşim" bu kelimeleri kullanacağına hocam demesi bence daha güzel. En fitil olduğumdur kendimden küçüklerin bana kardeş yada kardeşim diye hitap etmesi. Ağzımı bozuyorum öyle durumlarda sürekli..
öyle ağam paşam demedikten sonra hocam dostum arkadaşım kardeşim demesi benim için sorun değil tabi yaşı küçük olan arkadaşların kardeşim demesini istemem aslında nasıl hitap edildiğinde sorun olmaz karşındakinin yaklaşımı önemli adam naif düzgün biriyse kanka abi kardeş demesi birşeyi değiştirmez ortada bir saygısızlık yoksa kötü bir hitapta bulunmadıysa dert değildir