• 24-05-2019, 23:12:13
    #19
    Haksız sayılmazsın Haji dayi....
  • 25-05-2019, 00:16:59
    #20
    İlk etapta iş yapacak olanların "hocam" diye başlayan diyaloglarının %70'i dolandırıcılıkla sonlanıyor. Şahsen "hocam, biraderim, hacım, koçum, aslanım" vs. diye hitap eden kişileri ben ciddiye alamıyorum. Ne hocası? "Beyefendi veya Hanımefendi" kelimeleri çuvala mı girmiş?
  • 25-05-2019, 01:04:42
    #21
    Hocami saygidan kullaniyoruz
    Bilader i pek gormedim artislik yapanlar kullanir
    Ortak meshur laf bil ki kim dolandiricilik yaptiysa masumdur herseyi ortagi yapmistir
  • 25-05-2019, 01:05:45
    #22
    reis hitabından nefret ediyorum
    • ibrahimdvc
    ibrahimdvc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-05-2019, 01:13:44
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Eyvallah başgan
  • 25-05-2019, 03:21:46
    #24
    Üyeliği durduruldu
    İlk zamanlar hocam denince kendimi hoca gibi hissederdim
    Baktım laf güzel hoca oldum 😀
  • 25-05-2019, 04:52:35
    #25
    R10 'da eskiden bilgi paylaşımı çok olduğundan, bilgi paylaşanlara "Hocam" saygıdan ötürü denirdi ve öyle devam etti. Bir şeyler öğretirlerdi, emek verirlerdi. Net aleminin Hocalarıydılar. Şimdi ticaret ağırlıklı bir forum olduğundan yeni üyeler garipsiyor.
  • 25-05-2019, 11:04:50
    #26
    tamam hocam
  • 25-05-2019, 12:09:16
    #27
    tek derdimiz bu olsa keşke