Hitap Biçimi [hocam,reis vs..]
42
●2.099
- 25-05-2019, 00:16:59İlk etapta iş yapacak olanların "hocam" diye başlayan diyaloglarının %70'i dolandırıcılıkla sonlanıyor. Şahsen "hocam, biraderim, hacım, koçum, aslanım" vs. diye hitap eden kişileri ben ciddiye alamıyorum. Ne hocası? "Beyefendi veya Hanımefendi" kelimeleri çuvala mı girmiş?
- 25-05-2019, 01:04:42Hocami saygidan kullaniyoruz
Bilader i pek gormedim artislik yapanlar kullanir
Ortak meshur laf
bil ki kim dolandiricilik yaptiysa masumdur herseyi ortagi yapmistir
- 25-05-2019, 01:05:45reis hitabından nefret ediyorum
ibrahimdvc bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 25-05-2019, 03:21:46Üyeliği durdurulduİlk zamanlar hocam denince kendimi hoca gibi hissederdim
Baktım laf güzel hoca oldum 😀
bil ki kim dolandiricilik yaptiysa masumdur herseyi ortagi yapmistir