İlk etapta iş yapacak olanların "hocam" diye başlayan diyaloglarının %70'i dolandırıcılıkla sonlanıyor. Şahsen "hocam, biraderim, hacım, koçum, aslanım" vs. diye hitap eden kişileri ben ciddiye alamıyorum. Ne hocası? "Beyefendi veya Hanımefendi" kelimeleri çuvala mı girmiş?