öyle ağam paşam demedikten sonra hocam dostum arkadaşım kardeşim demesi benim için sorun değil tabi yaşı küçük olan arkadaşların kardeşim demesini istemem aslında nasıl hitap edildiğinde sorun olmaz karşındakinin yaklaşımı önemli adam naif düzgün biriyse kanka abi kardeş demesi birşeyi değiştirmez ortada bir saygısızlık yoksa kötü bir hitapta bulunmadıysa dert değildir