Konu
Hitap Biçimi [hocam,reis vs..]
26-05-2019, 16:43:12
#32
GodLessTurtLe
"kardeş, kardeşim" bu kelimeleri kullanacağına hocam demesi bence daha güzel. En fitil olduğumdur kendimden küçüklerin bana kardeş yada kardeşim diye hitap etmesi. Ağzımı bozuyorum öyle durumlarda sürekli..