"kardeş, kardeşim" bu kelimeleri kullanacağına hocam demesi bence daha güzel. En fitil olduğumdur kendimden küçüklerin bana kardeş yada kardeşim diye hitap etmesi. Ağzımı bozuyorum öyle durumlarda sürekli..