myqatsel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Koca Forum da tek online üyeyim :D
14
●363
- 19-07-2008, 05:51:36Tasarımcı olmasaydın valla inanacaktımWii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Anladım bilgim yoktuWii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2008, 05:52:41yeminmi edeyim sanamyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

4-5 günlük ss bu.duruyordu hatıra diye - 19-07-2008, 05:53:42Üyeliği durduruldu4-5 günlük olduğu söyleseydin öyle demez diWii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek ki bugun kü tek üye benim

- 19-07-2008, 05:54:32evet çok güzel aferim.inboxSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik şak şak şak
şuanda biz radore botlarıyız böyle yazıyoz sana reel değiliz.online'da değiliz
yoksa 1 saattir burdayım

