• 19-07-2008, 05:49:11
    #10
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu çöktü 10 dk önce yoksa 1 saattir burdayım
    sunucu çökmesi değil. her sabah saat 5 de sunucu resetleniyor.
  • 19-07-2008, 05:51:36
    #11
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa buda ne
    Tasarımcı olmasaydın valla inanacaktım

    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu çökmesi değil. her sabah saat 5 de sunucu resetleniyor.
    Anladım bilgim yoktu
  • 19-07-2008, 05:52:41
    #12
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımcı olmasaydın valla inanacaktım
    yeminmi edeyim sana
    4-5 günlük ss bu.duruyordu hatıra diye
  • 19-07-2008, 05:53:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeminmi edeyim sana
    4-5 günlük ss bu.duruyordu hatıra diye
    4-5 günlük olduğu söyleseydin öyle demez di
    demek ki bugun kü tek üye benim
  • 19-07-2008, 05:54:32
    #14
    inboxSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 günlük olduğu söyleseydin öyle demez di
    demek ki bugun kü tek üye benim
    evet çok güzel aferim.
    tebrik şak şak şak
    şuanda biz radore botlarıyız böyle yazıyoz sana reel değiliz.online'da değiliz
  • 19-07-2008, 05:58:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende diyom kaç aydan beri r10 saat tam 5 te neden kapanıyo meğersem sunucu resetleniyomuş