• 19-07-2008, 05:26:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Forum Üzerinde Hiç Bir Ps yoktur, tamamiyle gerçektir Forumda ki online tek üye benim
  • 19-07-2008, 05:28:03
    #2
    tek değilsin - ordaki örümcek adam benim
  • 19-07-2008, 05:28:45
    #3
    sunucu çöktü 10 dk önce yoksa 1 saattir burdayım
  • 19-07-2008, 05:31:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eee sonuç olarak tek online üye
  • 19-07-2008, 05:33:51
    #5
    inboxSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee sonuç olarak tek online üye
    neyse hadi gözün repte attım bi rep helali hoş olsun

  • 19-07-2008, 05:35:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ama ben rep için konu açmam ki
  • 19-07-2008, 05:38:32
    #7
    inboxSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama ben rep için konu açmam ki
    Şakaydı be hocam

    İçimden geldi attım
  • 19-07-2008, 05:40:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakaydı be hocam
    İçimden geldi attım
    Teşekkür ettim hocam

  • 19-07-2008, 05:48:29
    #9
    aa buda ne