Konu
Koca Forum da tek online üyeyim :D
19-07-2008, 05:38:32
#7
myqatsel
inboxSs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ama ben rep için konu açmam ki
Şakaydı be hocam
İçimden geldi attım