Konu
Koca Forum da tek online üyeyim :D
19-07-2008, 05:51:36
#11
myqatsel
Wii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aa buda ne
Tasarımcı olmasaydın valla inanacaktım
Wii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sunucu çökmesi değil. her sabah saat 5 de sunucu resetleniyor.
Anladım bilgim yoktu