Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aa buda ne
Tasarımcı olmasaydın valla inanacaktım

Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu çökmesi değil. her sabah saat 5 de sunucu resetleniyor.
Anladım bilgim yoktu